Η φωτογραφια της ημερας


Εικόνες με ...σημασία!.


Hide / Show



17.2.10

Γελάστε ελεύθερα!


Ανέκδοτη ιστορία!
- Αγαπητή σύζυγε,

Σου γράφω αυτό το γράμμα για να σε ενημερώσω πως σε αφήνω. Υπήρξα καλός σύζυγος όλα αυτά τα χρόνια που είμαστε μαζί αλλά από μέρος σου δεν βρήκα καμία ανταπόκριση . Οι τελευταίες δύο βδομάδες ήταν κόλαση για μένα. Σήμερα, ξεχείλισε το ποτήρι όταν μου τηλεφώνησε το αφεντικό σου για να με ενημερώσει ότι παραιτήθηκες από τη δουλειά σου.
Την προηγούμενη βδομάδα, επιστρέφοντας στο σπίτι από τη δουλειά δεν είχες προσέξει πως σου είχα μαγειρέψει το αγαπημένο σου γεύμα, είχα αγοράσει καινούργιο σλιπάκι και είχα κουρευτεί. Ήρθες σπίτι, έφαγες μέσα σε δυο λεπτά, παρακολούθησες τις σαπουνόπερες σου και μετά κοιμήθηκες. Πλέον δεν μου λες ότι με αγαπάς αλλά ούτε και μου ζητάς σεξ. Είτε δεν με αγαπάς πια, είτε με απατάς. Εγώ πάντως φεύγω, όποια κι αν είναι η δικαιολογία σου.

Ο πρώην σύζυγος σου.

Υ.Γ. Μην προσπαθήσεις να με βρεις. Εγώ και Η ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ μετακομίζουμε μαζί στο Μοναγρούλι. Να έχεις μια καταπληκτική ζωή!
>
- Αγαπητέ πρώην σύζυγε, .....


Το γράμμα σου μου έφτιαξε τη μέρα. Είναι αλήθεια ότι είμαστε μαζί εδώ και πολλά χρόνια αλλά ποτέ δεν υπήρξες καλός σύζυγος. Ο λόγος που παρακολουθώ συνέχεια σαπουνόπερες είναι γιατί πίστευα ότι θα με βοηθούσαν στο να καταπίνω όλη αυτή τη γκρίνια σου.
Δυστυχώς όμως δεν δούλεψε. Το κούρεμα σου το είχα προσέξει αλλά δυστυχώς το μόνο σχόλιο που μου ερχόταν στο μυαλό για να σου πω ήταν πως μοιάζεις με γυναικούλα, η μαμά μου όμως μου έμαθε να σιωπώ αν δεν έχω να πω κάτι καλό κι έτσι δεν είπα τίποτα. Και όσο για το αγαπημένο μου γεύμα πρέπει να με είχες μπερδέψει με την ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ γιατί εγώ έχω κόψει το χοιρινό κρέας εδώ και εφτά χρόνια. Απομακρύνθηκα από κοντά σου όταν σε είδα με το σλιπάκι γιατί είχες ξεχάσει πάνω την ετικέτα με την τιμή. Το πρωί η αδερφή μου είχε δανειστεί 50 ευρώ και η ετικέτα έγραφε 49,99 ευρώ. Από μέσα μου ευχήθηκα να ήταν τυχαίο γεγονός. Παρόλ΄ αυτά εγώ ακόμα σε αγαπούσα και ένιωθα πως αν και οι δυο μας ξαναπροσπαθούσαμε θα καλυτερεύαμε τη σχέση μας. Κι έτσι. όταν ανακάλυψα πως κέρδισα στο λόττο 10 εκατομμύρια ευρώ, παραιτήθηκα από τη δουλειά μου και μας αγόρασα δύο εισιτήρια για την Τζαμάικα. Αλλά όταν έφτασα στο σπίτι, εσύ ήδη είχες φύγει. Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο υποθέτω. Ελπίζω να έχεις τη ζωή που πάντα ονειρευόσουν. Ο δικηγόρος μου μου είπε πως λόγω της επιστολής που μου έγραψες δεν παίρνεις δεκάρα τσακιστή από εμένα. Γι΄ αυτό καλή τύχη.

Εκατομμυριούχα και Ελεύθερη!

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν στο έχω αναφέρει ποτέ αλλά η αδερφή μου η Γιωργούλλα, είχε γεννηθεί σαν Κόκος. Ελπίζω αυτό να μην είναι πρόβλημα.